Asistent/ka administrativy

Do nové ostravské pobočky hledáme administrativní výpomoc na zkrácený úvazek 

V ARROWS neustále rosteme a právě teď hledáme kolegyni nebo kolegu, který/á nám pomůže s provozem a administrativou na naší nově otevřené pobočce v Ostravě, v ulici Jurečkova.

Co Tě u nás čeká a nemine?

Administrativní podpora našeho právního týmu...klasická věta, kterou začíná každý inzerát, ale co to u nás obnáší?

Pomoc se zajištěním chodu kanceláře, administrativní činnosti, pochůzky, nákupy, zpracování pošty,... Součástí tvé práce je i reprezentativní vystupování, starost o klienty, podpora kolegů v kanceláři a práce v našem právním systému.

 Kdo by se nám do týmu opravdu hodil?
  • student (ideálně student práv), rodič na mateřské či rodičovské dovolené nebo někdo, kdo hledá flexibilní přivýdělek na částečný úvazek;
  • někdo se smyslem pro pečlivost a zodpovědnost;
  • někdo, kdo zvládne multitasking, bude pracovat samostatně a bude nám plnohodnotnou podporou, na kterou se můžeme spolehnout;
  • někdo, kdo se naučí naše zaběhnuté systémy, ale zároveň se nebude bát ozvat s novým nápadem;
  • někdo, kdo bude flexibilní, komunikativní;
  • někdo, kdo zvládne běžnou znalost PC a programů (Word, Excel) a nedělá mu problém naučit se pracovat v systémech nových;
  • zkrátka někdo, koho bude administrativa prostě bavit.
Co Ti můžeme nabídnout?
  • práci na DPP / DPČ dle domluvy;
  • dlouhodobou spolupráci - schopné lidi si hýčkáme;
  • pravidelnou pracovní dobu převážně dopoledne;
  • možnost získat praxi v právní a běžné administrativě;
  • využití firemního benefitu v podobě MultiSport karty;
  • skvělé kolegy – jsme spolupracovníci, ale i přátelé.

Chceš se k nám přidat? Pošli svůj životopis na kariera@arws.cz a rádi se s Tebou osobně setkáme na ostravské pobočce, kde Ti ukážeme, že ARROWS je přesně to místo, kde chceš být!

Zaujali jsme Vás?
Kontakt