Vojtěch Sucharda pro Lidové noviny ke zpožděným letům

22.7.2019

Jeden z partnerů kanceláře se vyjádřil pro Lidové noviny k aktuální problematice náhrad za zpožděné lety. Z jeho vyjádření pro Lidové noviny:

"Majitel letenky se zpožděným letem si ale může reklamaci vyřídit i sám. K tomu se využívá oficiální formulář EU, kam je potřeba vyplnit všechny náležitosti týkajícíse osoby cestujícího a daného letu. „Tuto žádost pak cestujícíspolu s dokumenty, jež dokládají jeho tvrzení, zašle letecké společnosti, která operovala daný zpožděný nebo zrušený let. V případě zamítnutí takové žádosti je pak třeba domáhat se nároku soudní cestou, což není úplně jednoduchý proces,“ uvedl Vojtěch Sucharda, partner advokátní kanceláře Arrows.

Výše odškodnění se odvíjí od celkové délky letu. „U letů, kde se zpoždění dopředu očekává a činí víc než pět hodin, má cestující právo bez jakékoli sankce let zrušit a požadovat vrácení plné ceny letenky,“ dodal advokát."

In Lidové Noviny, Právo a justice, str. 5

Chcete vědět víc? Prosím, kontaktujte nás