Ahoj!
V ARROWS hledáme důležitou posilu do administrativního týmu. Na našem středisku v samém centru Hradce Králové uvítáme novou tvář naší recepce, konkrétně hledáme člověka na pozici asistent/ asistentka/ recepční.
(na fotografii tým advokátní kanceláře ARROWS v Hradci Králové)
Budeš mít na starosti naši klientskou zónu včetně recepce a budeš klíčovou oporou pro náš tým právníků a partnerů. Od návštěv na poště, přes kopírování dokumentů, až po starost o naše klienty a práci s právními dokumenty – u nás budeš v centru dění! Součástí tvé práce bude především:
Naše společnost se neustále vyvíjí, nestojíme na místě a proto je možné, že i tvá náplň práce se bude doplńovat různorodými úkoly, např. z oblasti marketingu. Působíme v mnoha městech ČR a umíme spolu spolupracovat na dálku, budeš tedy součástí celého supportního týmu!
Bude pro Tebe výhodou, pokud máš předchozí zkušenosti z prostředí poradenské společnosti. Vítáme i uchazeče a uchazečky po návratu z rodičovské dovolené.
Zaujala Tě tahle pozice? Pošli nám svůj životopis na kariera@arws.cz a přijď se podívat, jak se nám v centru Hradce pracuje!